Päevatoimetaja:
Sander Silm

Piltuudis: Selveekspressi süsteem tõrkus, pood ei tea juhtunust midagi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Reedeõhtuse tipptunni ajal avanes Selveri ostjatele selline pilt.
Reedeõhtuse tipptunni ajal avanes Selveri ostjatele selline pilt. Foto: Postimehe lugeja

Eelmise reede õhtul kella poole kuue ajal jäid Järve Selveri iseteenindussüsteemi  kasutanud inimesed hätta, sest kuigi puldid olid alusel olemas, kasutada süsteem neid ei lasknud.

Ühe Postimehe lugeja sõnul soovis ta reedeõhtuse tipptunni ajal, kui kassades looklesid pikad sabad, kasutada selveekspressi pulti, kuid seda ei õnnestunud kätte aluselt saada. «Puldid olid aluse peal olemas, aga nende kõrval olev tabloo teatas, et ühtegi neist pole saadaval. Mitu inimest püüdis partnerkaardiga pulti aktiveerida, kuid see ebaõnnestus,» kirjeldas ta olukorda. Üks nõutud ostjatest pöördus tema sõnul ka saaliteenindaja poole abisaamiseks. «Mina ootama ei jäänud, võtsin korvi, tegid oma ostud ära ja seisin kassasabas.»

Järve Selverist öeldi täna , et reede õhtul pole nad registreeritud ühtegi selveekspressiga seotud riket või probleemi. «Järve infoleti töötajate sõnul ükski klient murega nende poole ei pöördunud. Tõenäoliselt oli tegemist hetkelise häirega, mis kohe lahenes. Soovitame alati kliendil pöörduda küsimustega teenindaja poole, siis saab kohe ka abi,» rääkis Selveri pressiesindaja Annika Vilu.
 

Tagasi üles