Päevatoimetaja:
Sander Silm

Arvutimüüja sai Eesti Postilt katkiste arvutitega paki

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kadri Inselberg
Copy
Postipakk. Foto on illustreeriv.
Postipakk. Foto on illustreeriv. Foto: Andres Tess

Eestis tegutsev arvutipood Laptopid.ee sai maikuus USAst saadetise, milles mitukümmend sülearvutit. Kui postipakk avati, selgus, et osa arvutitest on katki kukkunud.

«Kui postipakk avati, selgus, et kolm arvutit olid saanud tubli obaduse nurkadesse ja neljal oli kukkumise tagajärjel purunenud põhjakaas,» meenutas arvutipoe juhataja Virgo Rikk Õhtulehes, kelle sõnul teatati ebameeldivast üllatusest kohe ka Eesti Postile.

Kahe nädala pärast mängis postifirma süüdistustepalli pakisaajale tagasi: klient oleks pidanud paki saamisel kullerit kohe informeerima ilmsiks tulnud puudustest. Saajafirma teatas Eesti Postile vastu, et neil polnud paki saamisel veel vähimatki kahtlust, et sellega midagi lahti võiks olla – keegi oli ju selle nimel teipimisega ränka vaeva näinud.

«Saajal on kohustus kontrollida paki kättesaamisel, kas kõik asjad on korras, sest pärast on võimatu tõendada, et esemed olid tõesti puudu või kahjustatud,» edastas Eesti Posti seisukoha pressiesindaja Inge Suder. «Soovitasime kliendil probleemi lahendamiseks pöörduda saatja poole, kellel on õigus teha Ameerika Ühendriikide postiadministratsioonile ametlik pretensioon ning nõuda saadetiste kompensatsiooni.»

Tagasi üles