Edasi vahetas Lomp Info-Autos kevadel rehve, mille käigus kriibiti ära bussi valuveljed: mida peale pooletunnist vestlust töökoja meistriga viimaks ka tunnistati.
Ligi kuu aja pärast selgus, et bussi talverehvid on teenindusest aga lihtsalt kaduma läinud.
«Ilmselt peale seda, kui härrastel neli rehvi palgast maha võeti, ei tahetudki mind enam teenindada,» oletas Lomp, kelle sõnul öeldi registratuuris, et tema teenindamisest keeldumine on juhatuse otsus, kuna bussidega on juba niigi palju probleeme olnud.
«Kui ma ei ole nende tööga rahul, ma julgen seda öelda ja mind visatakse lihtsalt uksest välja – see ei ole normaalne,» oli Lomp nördinud. «Seda enam, et ma ei ole neid busse ju kuskilt Hollandist või Saksamaal toonud, et viiksin neile mingid vanad rondid hooldusesse.»
Info Auto turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiit Lillipuu sõnul oli Lombi teenindamisest keeldumise juhtum Info-Auto viga ning tingitud inimlikust eksitusest.
«Ta oli meil süsteemi märgitud kui inimene, keda tuleb eraldi kohelda töödejuhataja tasemel,» selgitas ta. «Ilmselt klienditeenindaja sai sellest valesti aru.»
Lillipuu sõnul on praeguseks Lombi ees vabandatud ning kliendi Fordi bussid võetakse edasipidi vajadusel siiski remonti.
«Nüüd loodetavasti õnnestub seda registratuuri vältida,» kommenteeris lahendust Lomp. «Seal registratuuris peab surnuks rääkima, et tõestada, et sinul on õigus ja mitte temal,» kirjeldas Lomp Info-Auto klienditeenindust.