Päevatoimetaja:
Sander Silm

Eesti Post sai juhtimise eest kiita

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kristina Traks
Copy
Eesti Post.
Eesti Post. Foto: Elmo Riig / Sakala

Eesti Post pälvis Eesti rahvusliku kvaliteedi tunnustusskeemi järgi eeskujulikult juhitud organisatsiooni tiitli, kui sai 1000-pallisel skaalal 473 punkti.

Eesti organisatsioonide paremik seni saavutanud 500-palliseid tulemusi, Euroopa parimad on seni küündinud 750 pügala piirimaile.

Eesti Posti juhtimiskvaliteeti hinnanud assessorite meeskonna juhi Kersti Pärna sõnul on saavutatud 473 punkti ja tulemus eeskujulikult juhitud organisatsioon väga tubli saavutus. «Kui ettevõtte jätkab kõigi õigete lähenemisviiside edasiarendamist, jõutakse kindlasti ka kõrgeimasse «Täiuslikult juhitud organisatsioonide» kategooriasse,» lausus Pärn.

Post rakendab sihikindlalt maailmas tunnustatud  juhtimiskvaliteeti parendavat  parimat praktikat nagu ISO9001 standard ja Euroopa Kvaliteedijuhtimise Sihtasutuse (EFQM) poolt propageeritavat Täiuslikkuse mudelit.

Tavapäraselt hinnatakse juhtimiskvaliteeti Eesti Juhtimiskvaliteedi auhinna konkursil, mille traditsioon on juba üle 10 aasta vana ja mille missiooniks on vahendada Eestisse  Euroopaliku juhtimiskultuuri parimat praktikat.  

Eesti Kvaliteediühingu juhatuse esimees Tiia Tammaru selgitas, et konkursi korraldamine on väga kulukas ettevõtmine, mistõttu igal aastal seda korraldada ei õnnestu ning ühing pakub rahvusvahelise kogemusega ekspert-assessorite läbiviidavat organisatsiooni juhtimiskvaliteedi taseme välishindamise teenust ka väljaspool konkursi formaati.

Riigile kuuluva Eesti Posti käive oli eelmisel aastal 45,9 ja puhaskasum 1,1 miljonit eurot.

Tagasi üles