Päevatoimetaja:
Sander Silm

TJA: mobiilsideteenuste kvaliteet ei ole langenud

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kadri Inselberg
Copy
Mobiiltelefon.
Mobiiltelefon. Foto: SCANPIX

Tehnilise järelevalve amet viis Tallinnas ja Harjumaal läbi mobiilse kõneteenuse kvaliteedi kontrollmõõtmised, et tuvastada, kas jutud mobiilse kõneteenuse üldise kvaliteedi langemise üle peavad vett. Mõõtmised kvaliteedi langust ei näidanud.

Mobiilsideteenuste kasutajad on viimasel ajal ajakirjanduse vahendusel kurtnud mobiilse kõneteenuse kvaliteedi langemise üle, näiteks on välja toodud kõnede katkemise sagenemist ja kõnede valimise ebaõnnestumist.

Tehnilise järelevalve ameti 185 kontrollkõnet Tallinna erinevates piirkondades näitasid, et EMT kõnedest õnnestus 97 protsenti (ebaõnnestus viis kõnet), Elisal 96 protsenti (ebaõnnestus seitse kõnet) ja Tele2-l 94 protsenti (ebaõnnestus 11 kõnet).

Harjumaal tehtud 137 kontrollkõne põhjal oli EMT tulemus 99,3 protsenti (ebaõnnestus üks kõne), Elisal ja Tele2-l 98,5 protsenti (ebaõnnestus kaks kõnet).

Mõõtmistulemused näitavad, et mobiilse kõneteenuse kvaliteet on kõigis kolmes mobiilsidevõrgus stabiilselt hea.

Juhul, kui tarbijal on probleeme mobiilse kõneteenuse kvaliteediga, soovitab Tehnilise järelevalve amet esmalt pöörduda teenuseosutaja poole.

Tagasi üles