Tehnilise järelevalve amet viis Tallinnas ja Harjumaal läbi mobiilse kõneteenuse kvaliteedi kontrollmõõtmised, et tuvastada, kas jutud mobiilse kõneteenuse üldise kvaliteedi langemise üle peavad vett. Mõõtmised kvaliteedi langust ei näidanud.
TJA: mobiilsideteenuste kvaliteet ei ole langenud
Mobiilsideteenuste kasutajad on viimasel ajal ajakirjanduse vahendusel kurtnud mobiilse kõneteenuse kvaliteedi langemise üle, näiteks on välja toodud kõnede katkemise sagenemist ja kõnede valimise ebaõnnestumist.
Tehnilise järelevalve ameti 185 kontrollkõnet Tallinna erinevates piirkondades näitasid, et EMT kõnedest õnnestus 97 protsenti (ebaõnnestus viis kõnet), Elisal 96 protsenti (ebaõnnestus seitse kõnet) ja Tele2-l 94 protsenti (ebaõnnestus 11 kõnet).
Harjumaal tehtud 137 kontrollkõne põhjal oli EMT tulemus 99,3 protsenti (ebaõnnestus üks kõne), Elisal ja Tele2-l 98,5 protsenti (ebaõnnestus kaks kõnet).
Mõõtmistulemused näitavad, et mobiilse kõneteenuse kvaliteet on kõigis kolmes mobiilsidevõrgus stabiilselt hea.
Juhul, kui tarbijal on probleeme mobiilse kõneteenuse kvaliteediga, soovitab Tehnilise järelevalve amet esmalt pöörduda teenuseosutaja poole.