Pro Kapital Eesti juhatuse liige Allan Remmelkoor ütles, et kõige olulisem töö keskuse arendaja jaoks on luua kaubanduskeskusele positsioneering ehk mõelda välja tema «lugu».
Remmelkoor: kaubanduskeskusele on tarvis tema «lugu» välja mõelda
Tema sõnul on seda vaja, et saaks määratleda peamise sihtgrupi ja emotsionaalsed väärtused, mille järgi saab hakata valima kaubagruppe ja konkreetseid üürnikke.
«Selle «looga» peab haakuma ka asukoht ja arhitektuur - äärelinna elamurajoonis asuvas lihtsas hoonekarbis ei saa edukalt müüa trendikaid moebrände, samas ambitsioonika välisilme ja sisekujundusega keskuses ootavad tarbijad enamat kui praktilised vajadust rahuldavad lihtsad tooted. Seal on ostuprotsess palju enam emotsionaalsel pinnal,» sõnas ta.
Remmelkoor selgitas, et kehtib reegel - kui üks valdkond sisse võtta, siis peab ta olema ka piisavalt paljude kauplustega esindatud. «Ei ole mõtet avada ühte-kahte kodusisustuskauplust ja mõelda, et see valdkond on mul nüüd esindatud - tarbija ei teadvusta enesele seda valdkonda kui valik pole piisavalt suur,» osutas ta.