Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Jungent Group ostis ära Vertigo kaubamärgi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Adele Pao
Copy
Imre Kose
Imre Kose Foto: Peetr Langovits

Jungent omandas Vertigo kaubamärgi ja jätkab koostööd Vertigo Gourmet OÜga.

Jungent Group OÜ ostis kaubamärgi sel aastal eesmärgiga laiendada Vertigo esmatarbekaupade valikut. Esmane eesmärk on võtta kasutusele kvaliteedimärk «Vertigo soovitab».

Kvaliteedimärk Vertigo lisatakse kaupadele, mis on Eesti tarbijale uudsed ja suhteliselt tundmatud, kuid mille kvaliteedis on Vertigo meeskond veendunud.

Vertigo Gourmet kaubamärk hõlmab endas värskeid pagaritooteid, küpsetisi ja lühema realiseerimisajaga toitu-jooki. Selle märgi loojad Peeter Tava ja Imre Kose oma meeskonnaga jätkavad Gourmet tootesarja arendamist iseseisvalt.

Jungent Group nõukogu liikme Kait Liinevi sõnul on kavas kaubamärki tutvustada ka Lätis ja Leedus.

Vertigo märgi kasutamine on reguleeritud läbi litsentsilepingu kaubamärgi kasutamiseks.

Märksõnad

Tagasi üles