Schibsted säästab trükimeedias ja investeerib netimeediasse

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Norra meediakontserni Schibsted juhatuse esimees Rolv Erik Ryssdal.
Norra meediakontserni Schibsted juhatuse esimees Rolv Erik Ryssdal. Foto: SCANPIX

Norra meediakontsern Schibsted on otsustanud kahe aasta jooksul investeerida netimeediasse 500 miljonit Norra krooni ehk 69 miljonit eurot ja säästa sama summa trükimeediast, kirjutab Kauppalehti.

Schibsted põhjendas säästu- ja investeerimisplaane sellega, et tahab netis tagasi võita need reklaamiandjad, kes traditsioonilistest meediaväljaannetest on kadunud. «Midagi ei ole teha, selline on arengusuund,» ütles Schibsted.

Schibsted kavandab kokkuhoidu Norras, Rootsis ja Hispaanias ning netiinvesteeringuid Itaalias, Austrias ja Iirimaal.

Norra meediafirma tegutseb kokku 27 riigis, sealhulgas kuulub kontserni Postimehe omanik AS Eesti Meedia.

Reedel teatas Schibsted oma teise kvartali kasumi vähenemisest 19 protsendi võrra 442 miljoni kroonini.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles