/nginx/o/2011/02/18/518580t1h9ac4.jpg)
Norra meediakontsern Schibsted on otsustanud kahe aasta jooksul investeerida netimeediasse 500 miljonit Norra krooni ehk 69 miljonit eurot ja säästa sama summa trükimeediast, kirjutab Kauppalehti.
Norra meediakontsern Schibsted on otsustanud kahe aasta jooksul investeerida netimeediasse 500 miljonit Norra krooni ehk 69 miljonit eurot ja säästa sama summa trükimeediast, kirjutab Kauppalehti.
Schibsted põhjendas säästu- ja investeerimisplaane sellega, et tahab netis tagasi võita need reklaamiandjad, kes traditsioonilistest meediaväljaannetest on kadunud. «Midagi ei ole teha, selline on arengusuund,» ütles Schibsted.
Schibsted kavandab kokkuhoidu Norras, Rootsis ja Hispaanias ning netiinvesteeringuid Itaalias, Austrias ja Iirimaal.
Norra meediafirma tegutseb kokku 27 riigis, sealhulgas kuulub kontserni Postimehe omanik AS Eesti Meedia.
Reedel teatas Schibsted oma teise kvartali kasumi vähenemisest 19 protsendi võrra 442 miljoni kroonini.