Päevatoimetaja:
Sander Silm
Saada vihje

Uusehitiste pärast inimesed tarbijakaitsele ei kaeba

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Radoon võib pääseda tööruumidesse vundamendist algavate pregude kaudu.
Radoon võib pääseda tööruumidesse vundamendist algavate pregude kaudu. Foto: Margus Ansu
Kuigi üha enam satub meediasse lugusid kehva kvaliteediga uusehitistest ja seetõttu juhtunud õnnetustest, ei ole tarbijakaitse värskelt valminud elamute ehituskvaliteedi kohta kaebusi saanud.

«Viimasel ajal ei ole uusehitiste kohta Tarbijakaitseametile kaevatud. Põhiliselt kaevatakse korterite/majade puhul remonttööde kvaliteedi või garantii üle. Enamik kaebusi ehitusteenuste kohta puudutavad akende-uste tellimist ning kvaliteeti,» rääkis ameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna peaspetsialist Kadri Kauksi Tarbija24.ee`le.

Möödunud kuul avaldatud statistika järgi laekus jaanuaris tarbijakaitsele ehitusteenuste kohta kuus pretensiooni, telefoni teel pöördus samal teemal tarbijakaitse poole 23 inimest ning põhiliseks probleemiks olid nagu Kauksi juba mainis aknad-uksed.

«Põhjus, miks Tarbijakaitseametile pole uusehitiste kohta kaebusi laekunud võib olla selles, et kui uusehitistel ilmnevad puudused, lähevad need tihti veel garantiiaja sisse ning elanikud jõuavad ehitajaga/arendajaga kokkuleppele ilmenud puuduste kõrvaldamise osas,» arvas Kauksi.

Tagasi üles