/nginx/o/2009/03/11/147011t1hc7f9.jpg)
Meediagrupi
uuring näitas, et kolmandik USA tarbijatest usuvad, et nende perede majandusolukord muutub paremaks aasta pärast. Veerand vastanutest kardavad, et läheb kauem.
Meediagrupi
uuring näitas, et kolmandik USA tarbijatest usuvad, et nende perede majandusolukord muutub paremaks aasta pärast. Veerand vastanutest kardavad, et läheb kauem.
Eile avalikustatud uuring näitab, et Ühendriikide jaemüüjatel on ees väga raske aasta, kuna tarbijad on praegusekski vähendanud suuremate ostude tegemise ning piirduvad enamasti vaid hädavajalikuga.
Näiteks pooled vastajatest märkisid, et on oma pere eelarvet 50,5 protsendi võrra vähendanud. See ei tähenda siiski, et teine pool vastajatest rahus edasi tarbiksid - nende eelarve on vähenenud 48 protsenti.
Samas näitas uuring, et tarbijad on tasapisi maapeale naasmas ega maksa enam ostude eest krediitkaartidega, mis nende võlakoormaid suurendaks. 75 protsenti vastajatest märkisid, et tasuvad sularahas ning 51 protsenti tunnistas, et on lõpetanud krediidi võtmise.
Lisaks vastasid 47 protsenti küsitletutest, et ei ostaks toodet, kui see pole allahinnatud.