/nginx/o/2010/10/29/456677t1h2730.jpg)
«Minu isikut on riivatud, mulle ei tohi päris niimoodi öelda,» leiab nördinud klient, kes sai enda sõnul McDonald'si Pärnu restoranist algul vale toidu ja pärast rahulolematuse avaldamist ka soovituse – sa, tont, keri p***e!
«Minu isikut on riivatud, mulle ei tohi päris niimoodi öelda,» leiab nördinud klient, kes sai enda sõnul McDonald'si Pärnu restoranist algul vale toidu ja pärast rahulolematuse avaldamist ka soovituse – sa, tont, keri p***e!
Kliendi sõnul läks ta juuli alguses McDrive’i ja tellis pisikese burgeri ja pisikese Fanta, kuid sai 20 minuti möödudes vale söögi ja kaks topsi, kirjutas Õhtuleht.
«Siis ma talle ütlesingi, ja mitte sugugi pahasti, et see ei ole minu söök, teenindagu palun korralikult,» kirjeldab klient konflikti põhjustanud olukorda.
Vastuseks olevatki tulnud: «Sa, tont, keri p***e!»
Kuigi kliendi kaebuse tunnistab tõelevastavaks McDonald'si Baltimaade juhtkond, pole nende hinnangul põhjust kliendile valuraha maksta, mistõttu plaanibki klient kohtusse pöörduda, sest tema hinnangul ainult vabandamisest ei piisa.