Päevatoimetaja:
Sander Silm

Klient nõuab McDonald'silt solvamise eest valuraha

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Martin Smutov
Copy
McDonaldsi logo.
McDonaldsi logo. Foto: SCANPIX

«Minu isikut on riivatud, mulle ei tohi päris niimoodi öelda,» leiab nördinud klient, kes sai enda sõnul McDonald'si Pärnu restoranist algul vale toidu ja pärast rahulolematuse avaldamist ka soovituse – sa, tont, keri p***e!

Kliendi sõnul läks ta juuli alguses McDrive’i ja tellis pisikese burgeri ja pisikese Fanta, kuid sai 20 minuti möödudes vale söögi ja kaks topsi, kirjutas Õhtuleht.

«Siis ma talle ütlesingi, ja mitte sugugi pahasti, et see ei ole minu söök, teenindagu palun korralikult,» kirjeldab klient konflikti põhjustanud olukorda.

Vastuseks olevatki tulnud: «Sa, tont, keri p***e!»

Kuigi kliendi kaebuse tunnistab tõelevastavaks McDonald'si Baltimaade juhtkond, pole nende hinnangul põhjust kliendile valuraha maksta, mistõttu plaanibki klient kohtusse pöörduda, sest tema hinnangul ainult vabandamisest ei piisa.

Tagasi üles