Microsoft kaotab Hotmaili brändi

Kalev Aasmäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hotmaili logo muutumine aja jooksul.
Hotmaili logo muutumine aja jooksul. Foto: Wikipedia.org

Maailma suurim tarkvarafirma viib populaarse Hotmaili meiliteenuse Outlook.com aadressile.

16 aastat turul olnud Hotmail.com suretatakse ajapikku brändina välja ning selle kasutajad muudetakse Outlook.com kontode omanikeks, kirjutab Mashable.com.

Kasutajate Hotmaili meiliaadressid ja selle veebikeskkond jäävad alles ning kasutajaid ei sunnita Outlook.com’ile üle minema, kuid Microsofti sõnum on selge - edaspidi on firma pakutava meiliteenuse brändiks Outlook.

Outlook.comile lisatakse mitmeid sotsiaalseid rakendusi, näiteks integreeritakse see tihedalt Facebookiga.

Suur muudatus on toimunud tarkvarafirma meilikeskkondi puudutavas reklaamistrateegias – nüüdsest ei kuvata reklaami mitte meilisiseselt, vaid hakatakse seda näitama ametlike meilide puhul võtmesõnapõhiselt paremal pool asuval paneelil. Isiklike meilide puhul lubab Microsoft oma kasutajaid kuvamisel meili sisu võtmesõnadest lähtuvatest reklaamidest säästa.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles