Maailma suurim tarkvarafirma viib populaarse Hotmaili meiliteenuse Outlook.com aadressile.
Microsoft kaotab Hotmaili brändi
16 aastat turul olnud Hotmail.com suretatakse ajapikku brändina välja ning selle kasutajad muudetakse Outlook.com kontode omanikeks, kirjutab Mashable.com.
Kasutajate Hotmaili meiliaadressid ja selle veebikeskkond jäävad alles ning kasutajaid ei sunnita Outlook.com’ile üle minema, kuid Microsofti sõnum on selge - edaspidi on firma pakutava meiliteenuse brändiks Outlook.
Outlook.comile lisatakse mitmeid sotsiaalseid rakendusi, näiteks integreeritakse see tihedalt Facebookiga.
Suur muudatus on toimunud tarkvarafirma meilikeskkondi puudutavas reklaamistrateegias – nüüdsest ei kuvata reklaami mitte meilisiseselt, vaid hakatakse seda näitama ametlike meilide puhul võtmesõnapõhiselt paremal pool asuval paneelil. Isiklike meilide puhul lubab Microsoft oma kasutajaid kuvamisel meili sisu võtmesõnadest lähtuvatest reklaamidest säästa.