Rootsi päritolu muusikastriimimiskeskkond teatas, et ettevõttel on juuli lõpu seisuga 12 miljonit kasutajat, nende hulgas umbes 4 miljonit maksvat klienti.
Spotify’l on neli miljonit maksvat klienti
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Spotify muusikateenus on oma asutamisest alates nautinud suurt edu ning on mitut platvormi toetava teenusena saamas ohtlikuks konkurendiks oma kasutajaid pigem ühe ökosüsteemiga siduvale iTunesile, kirjutab Techradar.
Koduturul Rootsis on muusikastriimimine moodustamas juba 89 protsenti kogu muusikamüügist, Spotify loodab, et muusika läbi «pilve» kuulamise trend võtab lähimas tulevikus hoogu ka mujal maailmas.