Turvafirma G4S aeglus jahmatas nende Lääne-Virumaal Tapal elavat klienti, keda teavitati häirest 40 minutit hiljem.
Turvafirmal kulus omanikule häirest teatamiseks 40 minutit
Eelmisel neljapäeval kell 11.39 andsid naabrid Postimehe lugejale teada, et talle kuuluval kinnistul hakkas tööle alarm. Mees palus samas linnas elava tütrel asja uurima minna ning alarm maha võtta ning uuesti taastada G4S valve. « Tütar oli kohal kl.11.55, G4S turvateenistus jõudis kohale kl.12.10 ja minule teatas AS G4S turvakeskus kinnistu häiresse minekust kl. 12.20. Seda 40 minutit hiljem,» on mees turvafirma reageerimiskiirusest hämmingus. Oma nime ei soovi ta leheveergudel näha põhjendusel, et tegemist on väikse kohaga ning siis saavad ka kurikaelad teada, et teda pidevalt kohal ei viibi.
«Ma küsisin turvafirma naisoperaatorilt et miks nii hilja reageeriti ning tema ütles, et on palju väljakutseid,» rääkis mees. Mehe sõnul seisab turvafirma ekipaaž Tapa kesklinnas, kus tema kinnistuni on üks, kaks minutit sõitu.
Tarbija24 palus selgitusi ka turvafirmalt. G4S turundusjuhi Andres Lemberi sõnul reageerib klientide häiretele alti lähim vaba patrullekipaaž. Juhul, kui häiret andnud objekti piirkonna ekipaaž on teise häire teenindamisega, reageerib kõrvalpiirkonna ekipaaž – see tagab kiireima võimaliku häire teenindamise. «Kindlasti tuleb kõikide turvafirmade klientidel arvestada ka sellega, et turvaettevõtete sõidukeil ei ole alarmsõidu õigust, vaid patrullekipaažid peavad järgima häiretele reageerides kõiki liiklusreegleid, nagu kõik tavaliiklejad,» lisas ta.
Juhul kui klientidel, tekib on küsimusi häirete teenindamise kohta või on muid teenusega seotud muresid, soovitas Lember kiireima lahenduse leidmiseks pöörduda G4Si klienditeenindusdivisjoni poole.