Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2011/12/16/879530t1h068e.jpg)
Pisut rohkem kui aastaga on Eesti Energia e-teeninduse igakuiste kasutajate arv tõusnud enam kui kolmekordseks: 70 000 kliendilt rohkem kui 250 000 kliendini.
See tähendab, et igast teisest Eesti Energia kliendist on saanud e-teeninduse püsikasutaja.
Eesti Energia müügi- ja teenindusdirektori Sten Argose sõnul on e-teenindusest aastaga saanud klientide eelistatuim teeninduskanal. «Klienditelefonil teenindame kuus kuni 40 000 klienti, e-teeninduses aga 6 korda suuremat hulka inimesi,» võrdles ta kaht enimkasutatavat kanalit. Populaarseim e-teenus on elektriarvesti näidu teatamine. Iga kuu esimestel päevadel võtab Eesti Energia keskkonna www.energia.ee kaudu vastu kolmandiku kõigist elektriarvesti näitudest.