Pisut rohkem kui aastaga on Eesti Energia e-teeninduse igakuiste kasutajate arv tõusnud enam kui kolmekordseks: 70 000 kliendilt rohkem kui 250 000 kliendini.
Iga teine Eesti Energia klient kasutab e-teenindust
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
See tähendab, et igast teisest Eesti Energia kliendist on saanud e-teeninduse püsikasutaja.
Eesti Energia müügi- ja teenindusdirektori Sten Argose sõnul on e-teenindusest aastaga saanud klientide eelistatuim teeninduskanal. «Klienditelefonil teenindame kuus kuni 40 000 klienti, e-teeninduses aga 6 korda suuremat hulka inimesi,» võrdles ta kaht enimkasutatavat kanalit. Populaarseim e-teenus on elektriarvesti näidu teatamine. Iga kuu esimestel päevadel võtab Eesti Energia keskkonna www.energia.ee kaudu vastu kolmandiku kõigist elektriarvesti näitudest.