Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Iga teine Eesti Energia klient kasutab e-teenindust

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kaur Paves
Copy
Eesti Energia koduleht.
Eesti Energia koduleht. Foto: Ants Liigus / Pärnu Postimees

Pisut rohkem kui aastaga on Eesti Energia e-teeninduse igakuiste kasutajate arv tõusnud enam kui kolmekordseks: 70 000 kliendilt rohkem kui 250 000 kliendini.

See tähendab, et igast teisest Eesti Energia kliendist on saanud e-teeninduse püsikasutaja.

Eesti Energia müügi- ja teenindusdirektori Sten Argose sõnul on e-teenindusest aastaga saanud klientide eelistatuim teeninduskanal. «Klienditelefonil teenindame kuus kuni 40 000 klienti, e-teeninduses aga 6 korda suuremat hulka inimesi,» võrdles ta kaht enimkasutatavat kanalit. Populaarseim e-teenus on elektriarvesti näidu teatamine. Iga kuu esimestel päevadel võtab Eesti Energia keskkonna www.energia.ee kaudu vastu kolmandiku kõigist elektriarvesti näitudest.

Tagasi üles