Päevatoimetaja:
Sander Silm

Pank kandis Elisale mõeldud summa hoopis Tele2-le

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Mobiiltelefonid
Mobiiltelefonid Foto: Peeter Kümmel / Sakala

Swedbanki süsteemi iseärasuste tõttu läks Elisa kõnekaardi laadimiseks mõeldud raha hoopis Tele2 kontole.

«Tegin internetipangas Elisa kõnekaardi laadimise lepingu. Kui helistasin teenusnumbrile, et kõnekaarti laadida, siis see ei õnnestunud, sest raha läks Elisa asemel hoopis Tele 2-le,» kirjutab üks Postimehe lugeja. Swedbanki klienditeenindusest öeldi inimesele, et nende süsteem arvestab sellega, et 58-ga algavad numbrid on Tele 2-e omad. «Ometi on ka Elisal sama algusega kõnekaardi numbreid,» imestab ta.

Lugeja sõnul tuleb tal Tele 2-lt ise raha tagasi küsida, kuigi viga on panga IT lahenduses. Klienditeenindaja sõnul olevat see süsteem juba pikemat aega vigane.

«Tõepoolest oleme nimetatud probleemiga kursis (panga poole on kliente antud küsimusega mõnel korral pöördunud) ja tegeleme lahenduse otsimisega,» selgitas Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask. Ta selgitas, et antud olukord tekkis peale seda, kui numbrite liikumine läks vabaks. Kuna see probleem puudutab pressiesindaja sõnul üksikuid kliente, siis pole teema ka nii akuutselt pildis olnud.

«Oleme nimetatud probleemist teadlikud ning tegeleme täna nende lahendamisega individuaalselt ja vabandame võimalike ebamugavuste pärast,» sõnas Siilivask. Samal ajal püüab pank tema sõnul probleemile siiski ka tehniliselt toimiva lahenduse leida, et edaspidi taolisi olukordi klientidel ei tekiks. «Soovitame klientidel, kes on taolise olukorra läbi kannatanud, pöörduda operaatori poole, kes siis ekslikult kantud raha tagasi kannab,» lisas ta.

Tagasi üles