Gartneri uuringufirma hinnangul kulutatakse tarbijate poolt sel aastal erinevatele tehnoloogiatoodetele ja –teenustele kokku 2,1 triljonit dollarit, ehk 114 miljardit dollarit rohkem, kui eelmisel aastal.
Tarbijad kulutavad sel aastal tehnoloogiatoodetele ja -teenustele 2,1 triljonit dollarit
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Globaalsete tehnoloogiakulutuste kasv lähiaastatel jätkub umbkaudu 130 miljardilise aastase kasvutempoga, jõudes 2016. aastaks 2,7 triljoni dollarini.
«Kolm suurimat tarbetehnoloogia segmenti on praegu ning ka lähitulevikus mobiilsed teenused, mobiiltelefonid ning meelelahutusteenused,» ütles Gartneri analüütik Amanda Sabia.
Mobiiliteenustele kulutatakse sel aastal tarbijate poolt hinnanguliselt 800 miljardit dollarit, ning mobiiltelefonidele ja meelelahutusteenustele kummalegi umbkaudu 210 miljardit dollarit. 2016. aastaks tõusevad need summad Gartneri ennustuste kohaselt vastavalt 1 triljoni dollarini, 300 miljardi dollarini ning 290 miljardi dollarini.