Hiljem, kui kostüümi kohendamine oli praktiliselt lõpusirgel, tuli poodi aga Galina ise ja keeldus vahetuskaubast ning nõudis raha tagasi. Koeraomanik kinnitab, et selle kostüümiga sai koer ainult seista, liikuda oli sellega võimatu. Pood keeldub raha tagasi maksmast, kuna chihuahua jaoks ringi õmmeldud špitsi kostüümi pole võimalik enam teistele klientidele maha müüa.
Zookeskuse juhataja tunnistas, et kohalike koerte mittevastamine standardile on Eestis probleemiks ja lisas, et kliendid tavaliselt reageerivad normaalselt ettepanekule kostüümi kohendada.
Tarbijakaitseamet otsustas, et pood peab ostjale raha tagastama. Poejuhataja aga toonitab, et Galina võttis kauba ja lisas, et vastupidiselt väitele ei kavatse nad poodi sulgema hakata, plaan on hoopis laieneda. «Ettevõte kaitseb oma reputatsiooni ja ei ole välistatud, et me kaebame Galina laimamise eest kohtusse,» toonitas Zookeskuse juhataja.
Tarbijakaitseameti pressiesindaja Hanna Turetski ütles, et kui ettevõte ei täida ettekirjutust, võib tarbija pöörduda kohtusse. Ajakirjaniku küsimuse peale, kas ettevõttel on õigus nõuda kliendilt raha, kuigi sel ei ole võimalust kaupa näha, vaid saab selle kätte alles mitu kuud pärast tellimuse vormistamist, vastas pressiesindaja, et kui inimene tellis kauba, siis ta peab selle eest ka maksma.
«Ilmselt ei jää mul muud üle, kui pöörduda kohtusse ja kutsuda oma laps tunnistajaks,» sõnas Galina.