AS Kalev müüs juunis keskmiselt 25 protsenti rohkem maiustusi kui eelmise aasta samal perioodil, sarnane kasvutrend jätkub ka juulis.
Kalev: jahe suveilm kasvatas maiustuste müüki
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Sellise märkimisväärse müügikasvu üheks põhjuseks võib kindlasti nimetada jahedat suveilma, mis soodustab maiustuste tarbimist – kuumadel suvedel ostetakse šokolaadi oluliselt vähem,» rääkis Kalevi müügidirektor Janno Kurg.
AS Kalev müüs 2011. majandusaastal kokku 5000 tonni maiustusi ehk 425 tonni rohkem kui aasta varem. Müügimahtude kasv ja turuosa suurenemine kergitasid 2011. aastal AS-i Kalevi müügitulu 28,8 miljoni euroni, ettevõte teenis samal ajal 618 000 eurot kasumit.