![Inimõigusaktivist: homod peaksid Londoni olümpia ajal asüüli paluma](http://f8.pmo.ee/cpqzvCiy78V2xkYpkmB83InIMTs=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2012/05/23/1120114t1h1607.jpg)
Meediaanalüütik Toomas Leito ütles E24-le, et peagi algavatelt olümpiamängudelt panevad kopsaka reklaamiraha taskusse eelkõige telekanalid ning suuremad veebiportaalid, printmeedia sellest suurt ei teeni.
Meediaanalüütik Toomas Leito ütles E24-le, et peagi algavatelt olümpiamängudelt panevad kopsaka reklaamiraha taskusse eelkõige telekanalid ning suuremad veebiportaalid, printmeedia sellest suurt ei teeni.
Leito tõi välja, et trükimeediast teenib olümpiamängude pealt oluliselt vaid Õhtuleht, kes annab välja vastavasisulise ajakirja, kus on kavad ning reklaam.
Kui vaadelda telekanaleid, siis osutas Leito eelkõige ETV-le, kes näitab sponsorlõike. «See on sisuliselt reklaam ning kanal on või sees,» ütles ta. Samas märkis Leito, et oma osa olümpiamängudega seotud reklaamikampaaniatest saavad ka erakanalid ning veebiportaalisest Delfi ja Postimehe spordisaidid.
Analüütik märkis, et firmad planeerivad mängude ajaks kampaaniaid, mis mõeldud nii sporditarvete ostjatele kui ka tugitoolisportlastele – seega tossudest õlleni.