Forbesi kaasautor Cheryl Conner toob välja viis tunnust, mis näitavad, et start-up`il võib olla edu ja tulevikku.
Viis kindlat märki sellest, et start-up võib olla edukas
Kommunikatsioonifirma juhina olen näinud paljusid iduirmasid. On kirjutatud palju artikleid märkidest, mis näitavad start-up`i allakäiku, kuid ma toon välja tunnused, mis näitavad, et firmal võib olla edu, kirjutab Conner Forbesis.
Klindlad kliendid
Ettevõtja ja Forbesi kaasautori Alan Halli sõnul on see üks edu aluseid. Kas te teate juba ette, et teil on kliendid, kes on valmis maksma toote eest küsitud hinda? Liiga paljud head alustajad ei suuda piisavalt vastata oma klientide soovidele ega kliente endaga siduda. Edukas start-up plaanib oma kasvu tuginedes reaalsete ostusoovidega reaalsetele klientidele. Ühtlane klientide lisandumine on samuti väga hea märk.
Strateegiliste plaanide olemasolu
Ettevõte, millel on visioon, on otsene vastand ettevõttele, kes tegutseb nö panic mode`is ja võitleb ellujäämise nimel. Start-up`il, milles tegeletakse aktiivselt planeerimisega ja eesmärkide seadmisega, on olemas ühe- ja viieaastane tegevuskava ning astutakse pidevalt samme eesmärkide saavutamiseks, on väga head eeldused eduks.
Konservatiivsus rahaasjades
Praegu on küll mitmes mõttes hea aeg äri alustamiseks, kuid rahastamine võib olla keeruline. Praegused alustajad ei suple rahas nagu internetifirmad 2000-2002 aastatel. Kokkuhoidlikus ja rahalugemisoskus on täna olulised näitajad.
Läbipaistev tegevus
Pühendumine, terviklikkus ja läbipaistvus on tihedalt seotud. Edukas organisatsioon on see, kellel on vähe või mitte midagi varjata. Mida vähem saladusi, seda lihtsam elu. Läbipaistvus on põhiline võtmesõna minu lemmikteemal – suhtekorralduses. Lihtsam viis vältida nn kurja ajakirjandust on elada ja tegutseda nii nagu teid koguaeg jälgitaks.
Kommunikatsioon
Veel tsiteerides Alan Halli: kõik suured liidrid ja suured ettevõtted suhtlevad hästi. Nad räägivad headest asjadest, kuid ka halbadest. Nad oskavad suhelda, oskavad asju näha investori vaatepunktist. Mitte ükski hea firma pole kasvanud ja arenenud kommunikatsioonivaakumis. Sellepärast ongi kommunikatsioon nii oluline.