/nginx/o/2012/06/13/1164074t1hd80c.jpg)
Zynga, populaarse Farmville’i ja paljude teiste Facebooki-põhiste mängude looja, ei ole nõus investeerima sama palju nutiseadmete platvorme kasutavatesse mängudesse, kui veebipõhistesse mängudesse.
Zynga, populaarse Farmville’i ja paljude teiste Facebooki-põhiste mängude looja, ei ole nõus investeerima sama palju nutiseadmete platvorme kasutavatesse mängudesse, kui veebipõhistesse mängudesse.
Eile San Franciscos peetud temaatilisel konverentsil ütles firma tegevjuht, et kuigi on ilmne, et mängutootjad peaks keskenduma mobiilsele platvormile, pole Zynga selleks veel valmis, kirjutab Reuters.
«Me ei saa hetkel investeerida mobiilsesse platvormi sama enesekindlalt, kui veebipõhisesse platvormi,» ütles ta.
Pincus ei näe HTML5 ja Adobe Airi ennast juba tõestanud standarditena ning arvab, et Zyngal on mõistlik end mobiilsele platvormile täielikult pühenduda alles paari aasta pärast, kui turuseis on stabiilsem ja selgepiirilisem.