Zynga, populaarse Farmville’i ja paljude teiste Facebooki-põhiste mängude looja, ei ole nõus investeerima sama palju nutiseadmete platvorme kasutavatesse mängudesse, kui veebipõhistesse mängudesse.
Zynga ei ole valmis mobiilsel platvormil laineid lööma
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eile San Franciscos peetud temaatilisel konverentsil ütles firma tegevjuht, et kuigi on ilmne, et mängutootjad peaks keskenduma mobiilsele platvormile, pole Zynga selleks veel valmis, kirjutab Reuters.
«Me ei saa hetkel investeerida mobiilsesse platvormi sama enesekindlalt, kui veebipõhisesse platvormi,» ütles ta.
Pincus ei näe HTML5 ja Adobe Airi ennast juba tõestanud standarditena ning arvab, et Zyngal on mõistlik end mobiilsele platvormile täielikult pühenduda alles paari aasta pärast, kui turuseis on stabiilsem ja selgepiirilisem.