![Fragment suhtlusvõrgustiku Facebook veebilehest. Foto on illustreeriv.](http://f11.pmo.ee/7XGtlqvN1ETfgKuwdKP6rFZ5M8M=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2011/12/16/879520t1h5ccc.jpg)
Vähem kui kaks kuud peale seda, kui USA autotootja loobus Facebooki keskkonnas reklaami ostmisest, üritab maailma populaarseim suhtlusvõrgustik mõjutada firmat otsust ümber mõtlema.
Vähem kui kaks kuud peale seda, kui USA autotootja loobus Facebooki keskkonnas reklaami ostmisest, üritab maailma populaarseim suhtlusvõrgustik mõjutada firmat otsust ümber mõtlema.
Reutersi andmetel võttis Facebooki ärijuht Sheryl Sandberg General Motorsi juhtkonnaga antud teemal ühendust juba paar päeva peale maikuus langetatud loobumisotsust.
Eelmise kuu lõpus Cannes’ toimunud ülemaailmsel reklaamialasel konverentsil otsiti aga kontakti GMi globaalse reklaamijuhiga, lootes seeläbi ühte maailma suurimat reklaamiostjat end Facebooki reklaamikeskkonnaga uuesti siduma meelitada.
Allikate sõnul ei otsi Facebook kiiret lahendust, vaid üritab esmalt erinevaid andmeid ja analüüse esitades General Motorsit keskkonnas kuvatavate reklaamide efektiivsuses põhjalikult veenda. Alles seejärel peaks tehtama ka uus koostööettepanek.