Kuigi umbes 150 miljonit inimest kasutavad Google+’i igakuiselt oma sõprade, kolleegide, tuttavate ja pereliikmetega suhtlemiseks ning piltide ja videote jagamiseks, ei näe Google seda siiski sotsiaalvõrgustikuna, vaid pigem oma toodete lisana.
Google ei näe Google+’i sotsiaalvõrgustikuna
«Inimesed ei suuda aru saada, et Google+ on lihtsalt Google’i uuendus. Meid võrreldakse sotsiaalmeedia konkurentidega ning ei mõisteta, et Google+ näol pole tegu omaette sotsiaalvõrgustikuga, vaid see on hoopis osa Google’i toodete omavahelisest integratsioonist,» vahendab ITNews Google’i sotsiaaläri osakonna vanem-asepresident Vic Gundotra sõnu.
Firma tegevjuht Larry Page teatas Google+ tulevasest sidumisest kõigi Google toodetega juba eelmisel aastal, vaatlejad näevad ümberpositsioneerimist aga vastuolulisena.
«Seda võib võrrelda väravapostide liigutamisega hetkel, kui pall on juba õhus,» ütles Gabriel Consulting Groupi analüütik Dan Olds.
Gartneri analüütiku Brian Blau arvates on Google’il aga mõnes mõttes õigus, kui väidab, et ei ole suunatud sotsiaalvõrgustike turul võistlemisele.
«Google pole kunagi öelnud, et Google+ keskendub Facebookiga konkureerimisele. Sellegipoolest on nende sihtgrupp, kelle tähelepanu eest võistelda, aga sama.»