Maailma suurim tarkvarafirma on sunnitud tunnistama, et viie aasta tagune internetireklaami firma aQuantive’i omandamine 6,3 miljardi dollari eest ei ole antud sektoris loodetud kasvu toonud. Seetõttu on Microsoft sunnitud 6,2 miljardit dollarit, ehk pea kogu kulutatud summa aQuantive’i väärtusest maha kandma.
Microsoft on sunnitud 6,2 miljardit dollarit maha kandma
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
2007. aastal sooritatud tehing oli toona Microsofti ajaloo suurim ost, hiljem on seda ületanud vaid Skype eest pakutud 8,5 miljardit dollarit, kirjutab ITNews.
6,2 miljardi dollari mahakandmine jätab Microsofti neljandas kvartalis ilmselt kahjumisse, Wall Streeti analüütikud pakkusid 19. juunil firma kvartali kogukasumiks 5,25 miljardit dollarit.