Käibe ja kasumiga hädas olev maailma suurim tarbekaupade tootja Procter & Gamble (P&G) kavatseb kärpida oma reklaamikulusid Euroopas kuni viiendiku võrra, mis annab löögi niigi kerges languses olevale Eesti reklaamiturule, eelkõige telekanalite reklaamimüügile, kirjutab Äripäev.
Procter & Gamble toob survet reklaamiturule
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
10 miljardi dollarini küündiva reklaamieelarvega P&G on ilmselt suurima reklaamieelarvega ettevõte maailmas. TNS Emori andmetel oli P&G mullu Eestis suuruselt kolmas meediareklaamija telekommunikatsioonifirmade järel.
«Kui nad võtavad viiendiku võrra kokku, siis avaldabki see meile mõju nende puhul viiendiku võrra. Kurb, kui see nii läheb, sest nad on teles kindlasti üks suuremaid reklaamikliente,» rääkis Kanal 2 juht Urmas Oru.
Oru lootis, et kokkuhoid tuleb rohkem suurtel turgudel, kus on väga suured reklaamimahud ja kulud ning kus on lihtsam kokku hoida.