Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Mona Vie Eesti juht: me ei müü tooteid, vaid elustiili

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy

Veiko Kruustük (30) on Mona ­Viesse toonud pooleteise aasta jooksul 34 inimest, kuid koos välismaalastega on tema võrgustikus inimesi umbes 2200. Ta on jõudnud tasemele blue diamond executive ning tema keskmine nädala sissetulek peaks paberite järgi olema 2014 eurot. Firma liisis Kruustükile ka uhiuue Audi A7, mille hinnad algavad 48 200 eurost .

Kui palju Eestis Mona Vie edasimüüjaid on?

Me ei tegele müügiga. Me pakume inimestele teenimisvõimalust koos tootega. Kõik, kes sellesse ärisse tulevad, on ise toote tarbijad. Varsti on meil olemas ka eestikeelsed etiketid ja töövahendid ning tooteid saab tellida otse koju. Mona Vies tegutsevaid inimesi on Eestis praegu kuskil 1500.

Hiljuti teatasite sotsiaalvõrgustike kaudu, et Eesti on Mona Vie riik number üks. Mille poolest?

Kasvu poolest. Samuti oleme kogu Mona Vie-maailmas eeskujuks, mida peaksid inimesed teistes riikides tegema. Eriline on see, kui suurelt meil äriga alustatakse. Näiteks Saksamaal on keskmine alustamine viis kasti, Eestis on see kümme ehk kaks korda suurem.

Mis Mona Vie eriliseks teeb?

Me ei müü tooteid, vaid müüme elustiili. 

Internetist võib leida hulganisti Mona Vie vastaseid ning ka andmeid kohtuasjade kohta…

Peamised kohtuasjad tulevad konkurentide hävitustöö tulemusena. Kui Mona Vie Euroopasse tuli, siis väga paljude teiste soovitusturundusettevõtete juhid nägid tõsist konkurenti ning hakkasid kohe meie kompensatsiooniplaanist otsima asju, mis ei vasta seadustele.

Ameerika ja Euroopa kompensatsiooniplaanid erinevad just seaduste poolest. Praeguseks on need kõik seadustele vastavad.

Tagasi üles