/nginx/o/2012/05/17/1110412t1h2c83.jpg)
Strategy Analyticsi poolt läbi viidud uuringu andmetel on alates 2007. aasta juunikuust, mil iPhone turule saabus, tarnitud 250 miljonit Apple’i nutitelefoni. Tehnoloogiahiiglasele on see tekitanud kokku umbes 150 miljardit dollarit käivet.
Strategy Analyticsi poolt läbi viidud uuringu andmetel on alates 2007. aasta juunikuust, mil iPhone turule saabus, tarnitud 250 miljonit Apple’i nutitelefoni. Tehnoloogiahiiglasele on see tekitanud kokku umbes 150 miljardit dollarit käivet.
Kuigi Apple võib uuringus avaldatud tarnenumbritega rahul olla, kahtleb Strategy Analytics, kas iPhone ka tulevikus nii edukas on, kirjutab CNET.
Konkurentide kiire areng ja keskmiselt madalamad hinnad on peamiseks iPhone’ide edasist müügikasvu pärssivaks faktoriks. Samuti on mitmed globaalsed telefonioperaatorid kurtnud iPhone’ide müügi vähese kasumlikkuse üle.