Strategy Analyticsi poolt läbi viidud uuringu andmetel on alates 2007. aasta juunikuust, mil iPhone turule saabus, tarnitud 250 miljonit Apple’i nutitelefoni. Tehnoloogiahiiglasele on see tekitanud kokku umbes 150 miljardit dollarit käivet.
Uuring: viie aasta jooksul on tarnitud 250 miljonit iPhone’i
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kuigi Apple võib uuringus avaldatud tarnenumbritega rahul olla, kahtleb Strategy Analytics, kas iPhone ka tulevikus nii edukas on, kirjutab CNET.
Konkurentide kiire areng ja keskmiselt madalamad hinnad on peamiseks iPhone’ide edasist müügikasvu pärssivaks faktoriks. Samuti on mitmed globaalsed telefonioperaatorid kurtnud iPhone’ide müügi vähese kasumlikkuse üle.