Turvafirma: kliendid valmistuvad rasketeks aegadeks

Kaur Paves
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Revolver. Foto on illustratiivne.
Revolver. Foto on illustratiivne. Foto: Raigo Pajula

Turvafirma Caesar juhi Aleksander Paali hinnangul on kliendid hakkanud aktiivselt turvalisusesse investeerima, valmistudes raskemateks aegadeks.

«Praegu võime kindlalt väita, et turvateenuste turg on põhjas ammu ära käinud ja nüüd on protsessid suunda muutmas, meenutades majandustõusu aegu,»rääkis Paal. «Ühest küljest kütab nõudlust turvateenuste järele kinnisvaraturu taastumine, teisest küljest klientide püüd suurendada isikliku turvalisuse taset.»

Paali sõnul on paljud era- ja ärikliendid otsustanud kasutada soodsat majandusolukorda, et investeerida valveteenusesse.

«Kusjuures praegu ei lähene enam keegi turvalisuse probleemidele formaalselt. Ajad, mil kliendid olid valmis maksma uksel oleva kleebise eest, on jäänud minevikku,»märkis Paal.

«Muuseas, vaatamata ilmsetele märkidele kasvust ei tohi ennast lõdvaks lasta. On ju täiesti võimalik, et turvateenustesse investeerides püüavad kliendid valmistuda järgmiseks, ilmselt tunduvalt sügavamaks kriisiks.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles