Euromonitori prognoosi kohaselt kasvab ökokosmeetika turuosa kõigil peamistel turgudel lähiaastatel jõudsalt.
Tarbijate kasvav keskkonnateadlikkus tõotab edu ökokosmeetikale
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Keskkonnasõbralikkuse aspekt on trügimas kõigisse ärivaldkondadesse, ent toidutööstuse kõrval võib seda kõige rohkem märgata kosmeetika vallas, selgub Euromonitori blogist.
Näiteks USA-s usutakse orgaanilise ilutööstuse käive kasvavat ajavahemikus 2010-2015 1,7 miljardi dollari võrra - Põhja-Ameerika on ökokosmeetika peamine sihtturg, kus keskkonnasõbralikest nišitoodetest on saamas laiatarbekaubad. Suurt kasvupotentsiaali näevad Euromonitori analüütikud ka Jaapanis. Saksamaa aga domineerib meestele suunatud «roheliste» ilutoodete vallas.