Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Tarbijate kasvav keskkonnateadlikkus tõotab edu ökokosmeetikale

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kaur Paves
Copy
Kosmeetika
Kosmeetika Foto: SCANPIX

Euromonitori prognoosi kohaselt kasvab ökokosmeetika turuosa kõigil peamistel turgudel lähiaastatel jõudsalt.

Keskkonnasõbralikkuse aspekt on trügimas kõigisse ärivaldkondadesse, ent toidutööstuse kõrval võib seda kõige rohkem märgata kosmeetika vallas, selgub Euromonitori blogist.

Näiteks USA-s usutakse orgaanilise ilutööstuse käive kasvavat ajavahemikus 2010-2015 1,7 miljardi dollari võrra - Põhja-Ameerika on ökokosmeetika peamine sihtturg, kus keskkonnasõbralikest nišitoodetest on saamas laiatarbekaubad. Suurt kasvupotentsiaali näevad Euromonitori analüütikud ka Jaapanis. Saksamaa aga domineerib meestele suunatud «roheliste» ilutoodete vallas.

Tagasi üles