/nginx/o/2012/06/21/1178688t1he027.jpg)
Enamasti viib hinnalangetamine selleni, et nii toimivad ka konkurendid ja algab võitjateta hinnasõda, mis hävitab eelnevate turundusinvesteeringute väärtuse, leiab IMD professor ja president Dominique Turpin.
Enamasti viib hinnalangetamine selleni, et nii toimivad ka konkurendid ja algab võitjateta hinnasõda, mis hävitab eelnevate turundusinvesteeringute väärtuse, leiab IMD professor ja president Dominique Turpin.
Hinna langetamise peamine põhjus on otsustamise lihtsus võrreldes teiste alternatiividega. Keerukates majandustingimustes on raske kiusatusele vastu panna, vahendab Pärnu Konverentside ajaveeb.
Teine hinna langetamise põhjus on odavus. Näiteks võttes turunduse 4P reegli (price, product, place, promotion), siis on hinnakujundus ainus, mis ei nõua investeeringuid. On väga ebatõenäoline, et lihtne, odav ja kiire otsus saab olla hea ning kasumlik. Hoopis vastupidi, see hävitab eelnevate turundusinvesteeringute väärtust ning sageli on tulemuseks hoopis hinnasõda.
Mis on hinna langetamise alternatiivid? IMD annab 4 soovitust: