Skype’i uus reklaamiskeem nimega Conversation Ads lisab tasuta audiokõnede vestlusaknasse suured personaalselt suunatud reklaambännerid.
Skype integreerib tasuta audiokõnedesse personaalselt suunatud reklaamid
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kuvatav reklaam on ekraanil samade mõõtmetega, kui vestluskaaslase profiilipilt, kirjutab Techradar.
Kuigi uus skeemi kasutajasõbralikkus on paljudes vaatlejates tekitanud kahtlusi, näeb Skype kuvatavaid personaalseid reklaame hoopis vestlusearendajatena.
«Conversation Ads seob interaktiivselt kasutaja sõpru, sugulasi ja nende poolt eelistatavaid brände,» ütles Skype’i kõneisik Sandhya Venkatachalam oma blogipostituses.
Antud reklaamiskeemi ei kasutata maksvate klientide puhul, samuti on tasuta kõnede tegijatel võimalik Skype’ile antud andmete kasutamist reklaamide personifitseerimisel blokeerida.