Facebook, Twitter, Google ja AOL asuvad võitlusse halbade reklaamidega

Kalev Aasmäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Spämm.
Spämm. Foto: SCANPIX

Ads Integrity Alliance’i nimeline organisatsioon hakkab võitlema reklaamidega, mis tegelevad kasutajate pahavaraga nakatamisega, spämmskeemidega või võltsitud toodangu müümisega.

Suurfirmad hakkavad tegema tihedat koostööd informatsiooni jagamisel ning «halbade» reklaamide tõkestamisel, kirjutab ITNews.

Google teatas, et eelmisel aastal eemaldas firma oma keskkondadest üle 130 miljoni reklaami ning blokeeris ühtlasi 800 000 reklaamipakkujat, mis kõik rikkusid kõik Google’i reklaamitingimusi. Peale Google’ist eemaldamist üritasid kahtlased reklaamiostjad liikuda aga teistesse keskkondadesse, kus neil mõnda aega ka pahaaimamatult tegutseda lasti. Suurfirmade sellealane koostöö peaks antud probleemi tulevikus aga lahendama.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles