/nginx/o/2012/06/14/1166992t1h84c5.jpg)
Ads Integrity Alliance’i nimeline organisatsioon hakkab võitlema reklaamidega, mis tegelevad kasutajate pahavaraga nakatamisega, spämmskeemidega või võltsitud toodangu müümisega.
Ads Integrity Alliance’i nimeline organisatsioon hakkab võitlema reklaamidega, mis tegelevad kasutajate pahavaraga nakatamisega, spämmskeemidega või võltsitud toodangu müümisega.
Suurfirmad hakkavad tegema tihedat koostööd informatsiooni jagamisel ning «halbade» reklaamide tõkestamisel, kirjutab ITNews.
Google teatas, et eelmisel aastal eemaldas firma oma keskkondadest üle 130 miljoni reklaami ning blokeeris ühtlasi 800 000 reklaamipakkujat, mis kõik rikkusid kõik Google’i reklaamitingimusi. Peale Google’ist eemaldamist üritasid kahtlased reklaamiostjad liikuda aga teistesse keskkondadesse, kus neil mõnda aega ka pahaaimamatult tegutseda lasti. Suurfirmade sellealane koostöö peaks antud probleemi tulevikus aga lahendama.