EMT kommunikatsioonijuht Kristi Männik: «Meedias kajastatakse enamasti n-ö popkultuuri vilju. Meie anname projektiga «Minu võimalus» kanali endast rääkimiseks ka igapäevasemates tegevustes edukatele noortele.»
EMT käivitas juunist projekti «Minu võimalus»
EMT käivitas juunist koos noortega ellu kutsutud projekti «Minu võimalus», mis tutvustab eesti ja vene noortele inspireerivaid eakaaslasi, kes on leidnud eelkõige hobide või elustiili kaudu endale elukutse. EMT kommunikatsioonijuhi Kristi Männiku sõnul on just 18 - 25 vanus, kus tehakse elus palju olulisi valikuid. Nii on ettevõtmise «Minu võimalus» eesmärk näidata noorte teekonna kujunemisprotsessi, jagada erinevate tegevusalade kohta inspiratsiooni ja näidata enesearendamise võimalusi läbi noorte endi. «Meedias kajastatakse enamasti n-ö popkultuuri vilju. Meie anname võimaluse endast rääkida ka igapäevasemates tegevustes edukatele noortele. Noored on meile tähtsad nii nende igapäevaste õnnestumiste, aga muidugi ka neile pakutavate teenuste osas», lisab Männik.
Facebooki leht «Minu võimalus» on omamoodi inspireerivate noorte blogikogum. Iga päev postitavad ja suhtlevad eestvedajad eakaaslastega, jagades soovitusi, kogemusi ja uusi avastusi. Esimesteks inspireerivateks noorteks valiti kaubamärgi COKA omanik Katrin Ainson, reklaamiagentuuri Der Tank copywriter Birgit Pauklin ja internetipoe Siison.ee juht Silver Hage. «Noori tuleb nende tegemistest julgustada ja tunnustada, seda eelkõige nende endi poolt,» on Kristi Männik ettevõtmises veendunud. «Minu võimalus» laieneb ka venekeelsesse sotsiaalmeedia keskkonda või kontakte, kus hakkavad vene noortele oma elu valikutest ja võimalustest rääkima Eesti venelased.
EMT Projekt «Minu võimalus» on eelkõige 18-25-aastaste noorte tegemisi kajastav projekt eesmärgiga tuua avalikkuse ette huvitavaid persoone ja nende lugusid, innustamaks eakaaslasi teiste õnnestumiste kaudu.
Projekti eestvedajad on EMT, Initiative, PingPong Marketing ja Division.