ComScore mõõtis aprillis Facebooki unikaalsete külastajate arvuks USAs 158 miljonit. Tegu on külastajate arvu väikseima kasvuga alates 2008. aastast, millal uuringufirma tulemusi mõõtma hakkas.
Facebooki kasutajate hulga kasv USAs on peatumas
Kasvu aeglustumist võib pidada loogiliseks, kuna USA turu potentsiaal ei ole lõputu, ning Facebooki keskkonnaga on liitunud juba 71 protsenti riigi internetikasutajatest, kirjutab Wall Street Journal.
Murettekitavamaks võib pidada aga sama uuringu teist tulemust, mille kohaselt Facebooki kasutajate keskkonnas veedetud aja keskmine pikkus on jäänud pidama kuue tunni peale ühes kuus, kasvades aprillis vaid väga vähesel määral. Kuigi Facebookis veedetakse rohkem aega kui üheski teises suhtlusvõrgustikus, on keskkonna kestev populaarsus USAs firma tulevikule väga oluline. USA turg genereerib rohkem kui poole Facebooki käibest ning seal asuvad ka suurimad reklaamiostjad.
Reklaamianalüütikud näevad Facebooki tulevikku pikemas perspektiivis aga sõltuvuses reklaamimüügi efektiivsusest, mitte kasutajate arvu kasvu kõikumisest.
«Tähtis on see, kuidas Facebook suudab oma suurt kasutajabaasi rahaks teha,» ütles digitaalreklaami agentuuri 360i president Sarah Hofstetter.