DzD.ee toimetusse pöördus eakas mees, kes kurtis, et pärast Starmani seadete muutumist kadus tal võimalus vaadata jalgpalli EM võistlusi, ettevõte soovitab kliendil endal hakkama saada.
Starman võttis klientidelt võimaluse vaadata jalgpalli
Starmani klient ei tulnud toime õige kanali otsimisega ja teda ei suutnud selles aidata ka appi tulnud naaber. Klient pöördus tehniku väljakutsumiseks ettevõtte poole, kuna firma oli varem teatanud, et see teenus on tasuta.
Selgus, et spetsialist saab tulla alles mitme päeva pärast. Sellega võeti mehelt võimalus jälgida sündmuste käiku Euroopa meistrivõistlustel jalgpallis. «Ma ei mõista, miks pidi seda kõike tegema just sel ajal,» oli televaataja nõutu.
Starmani kommunikatsioonijuht Kristi Reiland vastas seepeale, et telekanalite asukohtade muutuse aeg ei olnud teadlikult ajastatud jalgpalli EMile. «ETV ja ETV2 sagedused ei muutunud ning soovitame jalgpallivõistlusi seniks vaadata nende kanalite vahendusel,» lausus ta.
Reilandi selgitust mööda oli sageduse muutus eeltingimuseks paljudele teistele tehnilistele võrguarendustöödele nagu internetivõrgu laiendamine ning uute teenuste turuletoomise ettevalmistamine. Seetõttu ei saanud muutusega viivitada, kuna vastasel juhul poleks järgmised tööd tähtajaks valmis saanud.
«Vabandame, et meie tehnikutel on hetkel tekkinud pikad järjekorrad, kuna nõudlus nende abi järele uue kanaliotsingu tegemisel või tehaseseadete taastamisel kujunes prognoositust suuremaks. Soovitame kliendil siiski endal juhiste järgi uus kanaliotsing teha või selleks mõne noorema sugulase või tuttava abi paluda. Tegelikult on tegemist lihtsa toiminguga, mis nõuab mõnda klahvilevajutust puldil ega tohiks aega võtta üle viie minuti,» selgitas Starmani esindaja.