Mitu STV klienti kurdab, et kaabelfirma tehnikute hügieen jätab soovida ning pärast nende visiiti tuleb eluruume korduvalt puhastada.
STV tehnikute hügieen häirib kliente
«Nad nägid väsinud ja räpased välja ning kohe, kui välisukse lahti tegin, oli ebameeldivat läppunud lõhna tunda,» meenutas mai alguses toimunud STV tehnikute visiiti Tallinnas Majaka tänaval elav Marko. Ta lisas, et kui inimene enda hügieenist vähegi lugu peab, siis selliseid riideid ta selga ei paneks.
«Minu standardite järgi oli see alla igasugust arvestust ja ma ei tea, kus selliste riietega saaks käia. Aga niimoodi ei saa tulla keskmise normaalse inimese korterisse,» sõnas rahulolematu klient.
Mees kurtis, et eriti hulluks läks olukord siis, kui tehnikud viisaka inimese kombel võtsid jalanõud jalast ja tatsasid sokkides mööda korterit ringi. Ta lisas, et kui ta oleks seda teadnud, siis oleks palunud neil välisjalanõud jalga jätta.
Tehnikutele endile mees märkust ei teinud. «Ma mõtlesin, et kannatan ära ja pärast teen aknad-uksed lahti, aga see lõhn ei kadunud ära.» Lõhnast vabanemiseks pesi mees esimesel päeval põrandat kolm korda ning õhutas ruumi mitu tundi, ka järgmisel päeval tuli põrandapesu uuesti ette võtta.
Pahane klient andis vahejuhtumist teada ka STV-le, kust vastati, et tehnikutega on vesteldud ning karistatud distsiplinaarkorras teeninduskvaliteedi nõuete rikkumise eest. «Firmas kehtivad teeninduskvaliteedi nõuded, mille kohaselt on ettenähtud kliendi teenindamisel kasutada kilesusse ja puhtaid tööriideid,» seisab sekretäri allkirja kandvas kirjas. STV vastuses seisab, et tööriided olid määrdunud, kuna meistrid tulid otse suurelt avariilt ja seega ei jõudnud vahetada riided.
Marko sõnul ei haisenud STV tehnikute riided kindlasti eelmise suure avarii tõttu, vaid ilmselgelt ei oldud neid pikemat aega pestud. «Riiete määrdumine on üks asi, riietest õhkuv lõhn teine asi. Antud juhul jätsid mõlemad nüansid soovida,» toonitas ta. Oma kirjas soovis ta ka firmalt teada, milline on nende tegevusplaan, et sellised olukorrad ei korduks. STVst öeldi vastuseks, et kindlat tegevusplaani ei kirjelda, kuna tegemist on lihtsalt nõuete rikkumisega.
Samasugune kogemus STV tehnikutega oli mais ka perel, kes elab Tallinna kesklinnas. «Muidu jätsid tehnikud nagu üsnagi korraliku mulje, aga kehvaks läks olukord siis, kui nad esikus saapad jalast ära võtsid. Sokihais oli väga jube ja raske oli samas toas viibida,» rääkis STV teine klient. Ka õhtul, mitu tundi pärast tehnikute lahkumist oli ruumis ebameeldiv lõhn ning põrandaid tuli mitu korda pesuvahendiga pesta. «Samas interneti üle ei saa kurta ja loodan, et lähiajal ei pea tehnikuid koju kutsuma,» lisas mees.
Postimees proovis mitme päeva jooksul saada kommentaari ka STVst. Pahase kliendi kirjale vastanud sekretär ütles, et tema kui STV sekretär kirjutab ainult vastuseid klientidele ja hügieeni küsimustega firmas ei tegele. Sekretär soovitas pöörduda firma juhatuse liikme Erik Reinaru poole, kes mitme päeva jooksul ei vastanud talle saadetud e-kirjadele ning samuti ei olnud temaga võimalust telefoni teel ühendust saada.