/nginx/o/2012/05/02/1083896t1hf378.jpg)
Uuringufirma GfK Retail & Tecnology andmetel on aastaga (aprill 2011- aprill 2012) tahvelarvutite müük kasvanud ligi viis korda ning aprillis moodustas tahvelarvutite osakaal 29 protsenti kogu Eesti sülearvutite jaeturust.
Uuringufirma GfK Retail & Tecnology andmetel on aastaga (aprill 2011- aprill 2012) tahvelarvutite müük kasvanud ligi viis korda ning aprillis moodustas tahvelarvutite osakaal 29 protsenti kogu Eesti sülearvutite jaeturust.
Tarbija peamisteks valikuteks tahvelarvutite puhul on iPad ja Samsungi erinevad mudelid, EMTs ka Asus Padfone. Lõviosa tahvelarvuti ostjatest soovib juurde koheselt ka mobiilse interneti liitumist. Tahvelarvutite müük hoogustub veelgi kui eeldatavalt aasta lõpus jõuavad tarbijateni tahvlite 4G mudelid.