Uuringufirma GfK Retail & Tecnology andmetel on aastaga (aprill 2011- aprill 2012) tahvelarvutite müük kasvanud ligi viis korda ning aprillis moodustas tahvelarvutite osakaal 29 protsenti kogu Eesti sülearvutite jaeturust.
Tahvelarvutite müük on aastaga pea viiekordistunud
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tarbija peamisteks valikuteks tahvelarvutite puhul on iPad ja Samsungi erinevad mudelid, EMTs ka Asus Padfone. Lõviosa tahvelarvuti ostjatest soovib juurde koheselt ka mobiilse interneti liitumist. Tahvelarvutite müük hoogustub veelgi kui eeldatavalt aasta lõpus jõuavad tarbijateni tahvlite 4G mudelid.