Rimi Eesti Food on asendanud kassades senised arvutiekraanid märksa suuremate vastu, selleks et kliendid saaksid jälgida jooksvalt toodete hindu ja allahindlusi, kuid selline avalikustamine on poe külastajate hulgas ka küsimusi tekitanud.
Rimi suurtelt ekraanidelt saab klient näha ka teiste oste
«Pärast tavapärast tööpäeva külastasin oma harjumuspärast toidupoodi Rimi. Kassasse jõudes ei olnud järjekorras seismine seekord sugugi igav, sest Rimi on paigaldanud uued kassaekraanid, mis on tavamõõtu arvutikuvari suurused ja pea kõigile järjekorras seisjatele loetavad. Igal juhul sain teiste ostjate toidukorvist ja hügieenitarvetest korraliku ülevaate.
Arvan, et inimesel peab jääma õigus ise otsustada selle üle, kas ta ikka tahab nii avalikult oma arvet teiste ostlejatega jagada.Küsisin ka müüjalt, kes oli väga vastutulelik, et kas kliendi arvamust on selles osas küsitud, ja sain eitava vastuse,» kirjutas Kersti (39) toimetusele.
Pärisime selle kohta Rimist järele. «Suurte ekraanide mõte on anda kliendile kohe selgem ülevaade oma ostude kohta. Me ei arva, et see oleks kellegi privaatsuse rikkumine, sest tehtud ostud on nagunii kõigile nähtavad ostukorvis ja kassalindil,» kummutas Rimi Eesti Food esindaja Katrin Bats sellesisulise kahtluse.
Ta lisas, et uus süsteem on hea, sest võimaldab kliendil saada kassaekraanilt kohe adekvaatset infot, millistele toodetele kehtib allahindlus ja kui suur see on. «Sageli on kliendil ka ees rahaline piirang ostude sooritamiseks ning nüüd on tal pidevalt silme ees ostu kogusumma ning vajadusel saab ta kassas mõnest tootest loobuda, kui selleks on vajadus.»
Bats tõdes, et Iga uuendus toob alati kaasa erinevaid arvamusi ja ka nüüd olnud nii ühe- kui teistsugust tagasisidet, kuid enamik kaubaketi kliente on suured ekraanid heaks kiitnud.