Värske uuringu järgi pole 80 protsenti maailma suurima sotsiaalvõrgustiku kasutajatest keskkonnas ilmunud reklaamide mõjul ühtegi toodet ega teenust tarbinud.
Facebooki kasutajad on reklaamide vastu ükskõiksed
Veelgi murettekitavamaks oli Reutersi/Ipsose poolt läbi viidud uuringus asjaolu, et 34 protsenti kasutajatest veedavad sotsiaalvõrgustikus vähem aega kui pool aastat tagasi, kirjutab Reuters.
Facebooki maine on aktsiate avalikku esmaemissiooni saatnud skandaalide tõttu langenud 44 protsendi küsitlusele vastanud 1032 keskkonna kasutaja silmis.
Selle aasta veebruaris osutas Facebooki reklaamide ebaefektiivsusele ka uuringufirma eMarketer, kelle analüüsi kohaselt on suhtlusvõrgustikus kuvatavad reklaamid tarbija otsuste suunamisel palju väiksema mõjuga, kui meili teel või paberkandjal saadetavad reklaamid.
Hiljuti loobus keskkonnas reklaamide ostmisest maailma üks suurimaid autotootjaid General Motors, viidates just teenuse ebaefektiivsusele.
Facebook ise ametlikult probleemi ei tunnista, osutades Nutellale, mille müüginumbrid pärast suhtlusvõrgustikus reklaami ostmist tõusid 15 protsenti, ning Applebee restoraniketile, mis teenis oma reklaami investeeritud raha kolmekordselt tagasi.