Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Ka hooajateenindajad peavad teadma tarbijate õigusi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Suviti palkavad poed lisatöötajaid.
Suviti palkavad poed lisatöötajaid. Foto: Teet Malsroos/Õhtuleht

Korrektset infot kaheaastase pretensiooni esitamise õiguse kohta peavad tarbijatele andma ka suveks palgatud ajutised hooajateenindajad.

Pretensiooni esitamise õigus on tarbija üks põhiõigustest ja selle järgi võib tarbija kauba puuduse ilmnemisel poe poole pöörduda kahe aasta jooksul, teatas tarbijakaitseamet. Kauplejal on kohustus defektiga toode parandada või asendada.

Ajutise tööjõu ja püsipersonali koolitamiseks saab kasutada tarbijakaitseameti videoid ja spetsiaalselt teenindajatele mõeldud meelespead. Äsja valmis ka ettevõtjatele suunatud põhjalik juhend «Pretensiooni esitamine ja garantii ning kaebuse lahendamine».
 

Tagasi üles