/nginx/o/2012/06/01/1142150t1hc761.jpg)
British Phonographic Industry andmetel moodustas digitaalse muusika käive 2012. aasta kolme esimese kuu jooksul Ühendkuningriigi tarbijate poolt muusika peale kulutatud 155,8 miljonist naelast 55,5 protsenti.
British Phonographic Industry andmetel moodustas digitaalse muusika käive 2012. aasta kolme esimese kuu jooksul Ühendkuningriigi tarbijate poolt muusika peale kulutatud 155,8 miljonist naelast 55,5 protsenti.
BPI statistika järgi on füüsiliste muusikakandjate müük aasta-aastalt langenud 15 protsenti, samas kui digitaalse muusika müüginumbrid on tõusnud pea veerandi võrra, kirjutab BBC News.
Füüsiliste muusikakandjate vähene populaarsus ei tähenda aga albumiformaadi soikujäämist. Nimelt on albumite müügist saadav tulu juba teist kvartalit järjest ületanud üksikute lugude müügist saadava tulu osakaalu kogu digitaalse muusika müügist.
Music Weeki ärianalüütik Paul Williamsi sõnul ei tähenda avaldatud statistikatulemused tingimata CD-ajastu lõppu.
«Vanem generatsioon on siiski füüsilise plaadiga harjunud ning nõudlus CDde järele jääb veel ilmselt mõnda aega alles,» lisas ta.