Tartus Annelinna Prismast ostetud soodushinnaga lõhe oli riknenud, kuigi tarneaega polnud läbi.
Prisma soodushinnaga lõhe oli halvaks läinud
«Nii kui käärid kilepakendisse lõin, levis sealt selline hais, et abikaasa oleks peaaegu oksele hakanud,» rääkis Õhtulehele Tartumaal elav naine, kes küll juba lõhet ostes imestas eriti soodsahinna üle.
Säilivusaega pakendi peal ei olnud, küll aga pakendamise kuupäev 28. mai ehk sama päev, mil naine kala ostis. Naine helistas poodi, kust esialgu soovitati kalaga tagasi tulla, et siis makstakse raha tagasi. «Aga kus ma siis haisva kalaga kahtekümmet kilomeetrit poodi tagasi sõitma hakkan,» rääkis naine ja lisas, et pood sai asjast aru ning nüüd tuleb tal raha järele minna vaid tšekk taskus.
Prisma turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas tõdeb, et säilivusaega poes pakitud lõhel tõesti ei olnud, kuid säilivusaeg 4. juuni oli kalaletis nähtaval kohal olnud hinnasildil ja see on täiesti korrektne. Ta sõnas, et tegu on poeketi jaoks haruldase juhtumiga ning vaidlustesse pood ei lasku ja maksab raha rahulolematule kliendile alati tagasi.