Kuna paljud ostlejad Lõuna-Euroopas kulutavad varasemast vähem, on ka toidutootjad nendes riikides kasutusele võtnud taktikad, mida kasutatakse arengumaades.
Toidutootjad panevad Euroopa samale pulgale arengumaadega
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ettevõtted pakivad standardtooteid odavamatesse, väiksematesse pakenditesse, mis on mõeldud väiksema sissetulekuga ostjatele, just nii nagu tehakse Aasias ja Ladina-Ameerikas, vahendab Wall Street Journal.
Näiteks Nestle müüb Kagu-Aasias tee- ja kohvipakke ka ühekaupa. Nüüd plaanib Šveitsi ettevõte sama teha ka Euroopas.