Millward Brown Optimori nimelise uuringufirma tehtud analüüsist selgub, et Apple on viimase aastaga oma brändi väärtust suurendanud lausa 19 protsendi võrra 183 miljardi dollarini.
Apple on jätkuvalt maailma väärtuslikem bränd
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Facebook on maailma saja tippbrändi seas kõige rohkem positsioone parandanud, olles nüüd 33,2- miljardilise brändiväärtusega 19. kohal, kirjutab Reuters.
Kümnest kõige väärtuslikumast brändist seitse kuuluvad tehnoloogiafirmadele. Teisel kohal on Google, kolmandal IBM, viiendal Microsoft, kaheksandal AT&T, üheksandal Verizon ning kümnendal kohal on maailma suurim telefonioperaator China Mobile.
Väljaspool tehnoloogiasektorit tegutsevatest brändidest on oma eelmise aasta kohti hoidnud McDonalds ja Coca-Cola, mis on edetabelis vastavalt neljandal ja kuuendal kohal. Seitsmenda koha on kõige väärtuslikumate brändide edetabelis hõivanud Marlboro.