General Motors loobub järgmisel aastal Super Bowlile reklaami ostmisest.
General Motors loobub Facebooki kõrval ka Super Bowlist
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Oma lühikeses pressiteates andis GM teada, et loobub 2013. aastal Super Bowli ajal näidatava reklaamiaja ostmisest, kirjutab Carscoop.
«Me saame küll aru publiku suurusest, milleni Super Bowli ajal näidatavad reklaamid jõuavad, kuid makstava hinna järsk tõus ei õigusta enam meie jaoks tehtavaid kulutusi,» ütles General Motoris globaalne turundusjuht Joel Ewanick.
Autonewsi andmetel maksis 30 sekundilise klipi näitamine Super Bowli ajal sel aastal 3,5 miljonit dollarit, järgmisel aastal peaks selleks summaks olema lausa 4 miljonit dollarit.