/nginx/o/2012/05/21/1115308t1h7759.jpg)
Kuigi 80 protsenti inimestest leiab, et loovus on majanduskasvu saavutamiseks kriitilise tähtsusega ning 60 protsenti leiab, et see on vajalik ühiskonna jaoks, tunneb ainult iga neljas, et ta saab oma loovust realiseerida.
Kuigi 80 protsenti inimestest leiab, et loovus on majanduskasvu saavutamiseks kriitilise tähtsusega ning 60 protsenti leiab, et see on vajalik ühiskonna jaoks, tunneb ainult iga neljas, et ta saab oma loovust realiseerida.
Sellisele järeldusele jõudis Adobe tellitud ning viies riigis (USA, Suurbritannia, Saksamaa, Prantsusmaa ja Jaapan) 5000 täiskasvanu seas tehtud uuring «State of Create global benchmark study», vahendab koolitaja Indrek Maripuu oma blogis.
Uuringus tuuakse välja peamised asjaolud, mis sellist olukorda loovad:
Otseselt pole nendes tulemustes midagi uut – samadele tulemustele on jõutud korduvalt ka varem. Eks ärijuhid teevad oma valikuid ise ning lähtuvad oma eesmärkidest ja ärifilosoofiast. Aga kas keegi oskab tuua välja algatusi, mis on tehtud hariduskorralduses selle olukorra muutmiseks pikas perspektiivis? Eestis? Maailmas?
Mõtlemiseks veel: Sir Ken Robinson jagab hariduse tinglikult kolmeks – õppekava(ehk mida me õpetame), hindamine(kas ja kuidas tulemusi mõõdame) ja pedagoogika(kuidas me õpetame). Ta leiab, et üle maailma tegelevad riigid õppekava ja hindamise arendamise ning reformimisega, kuid tähelepanu alt väljas on pedagoogika ehk viis, kuidas me õpetame. Meediale tuginedes võib väita, et see kehtib ka Eestis.