Google eitab oma suhtlusvõrgustiku probleemsust

Kalev Aasmäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Google'i tegevjuht Larry Page.
Google'i tegevjuht Larry Page. Foto: SCANPIX

Google+, suurfirma vastulöök Facebooki suhtlusvõrgustikule, paistab uuringute kohaselt olevat suur läbikukkumine, firma ise seda ei tunnista.

RJ Metricsi nimeline uuringufirma analüüsis 40 000 juhusliku Google+ kasutaja käitumist suhtlusvõrgustikus, tulemused olid jahmatavad, vahendab Business Insider.

30 protsenti Google+ kasutajatest on teinud vaid ühe postituse, 15 protsenti nendest inimestest, kes on postitanud viis või rohkem korda, on nüüdseks edasisest postitamisest loobunud. Teiste analüütikute andmetel kulutavad kasutajad Google+ külastamiseks vaid kolme minutit kuus, mis on väga väike ajahulk võrreldes Facebooki kasutajate keskmiselt seitsmetunnilise igakuise külastusajaga.

Google väidab aga, et antud statistika ei peegelda täielikku tõde, kuna suur osa postitusi ei ole nende suhtluskekskkonnas avalikud ning seega uuringus ka ei kajastu. Samas keeldub firma enda poolt kogutud kasutajastatistikat avalikkusega jagamast.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles