Tootepaigutus peab vältima piinlikuks muutumist

, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Kelgukoerad» võtted
«Kelgukoerad» võtted Foto: Mati Hiis / Õhtuleht

Tootepaigutus peab seriaalis olema minimaalne ja loomulik, kui tegelased hakkavad tootest rääkima ja kiitma, muutub asi piinlikuks, rääkis seriaalide «Kelgukoerad» ja «Pilvede all» turundusjuht Kätlin Kontor.

Eestimaalane veedab teleri ees üsna palju aega, keskmiselt 4 tundi päevas. «Kui teile kuulub 4 tundi inimese ajast, on teil nende üle suur võim ja see tähendab, et vastutate nende eest,» rääkis Kontor.

Kui Kelgukoertega algust tehti ei uskunud Kontori sõnul paljud, et kodumaine krimisari võib edukas olla. Kui lapsed lasteaias hakkasid Kelku ja Posti mängima, oli edu kindel. Vastutuse pärast pidi ka Post suitsetamise maha jätma, sest lasteaialastel olid mängides kõrred suunurgas.

Samamoodi on tootjal vastutus tootepaigutuse osas. «Olete  valel teel, kui arvate, et parim on see, kui toode on minuteid ekraanil, see on katastroof, vaatajal on piinlik ja keegi ei võida,» rääkis Kontor Pärnu turunduskonverentsil esinedes. 

Kontori sõnul leiab inimene toote üles ka siis, kui see korraks ekraanilt läbi vilksab, eeldusel,  et see on hea. 

«Kõik, mis puudutab inimeste tegevust, see tuleb teha loomulikuks. Inimesed söövad hommikust ja nad ei räägi tavaliselt sinna juurde, et küll see mahl maitseb täna hästi.»

See, kuidas kaubamärgid inimese enda poole võidavad, käib Kontori kinnitusel sama moodi nagu teleseriaalid.

Esiteks tuleb inimesele rääkida lugu, millega inimene saab samastuda ja mis läheb inimesele korda. Teiseks tuleb olulist korrata. Kolmandaks tuleb tekitada emotsioone. «Võime rääkida, et eestlane on morn ja tuim, aga anna talle võimalus nutta ja naerda ja hoolida ja see inimene on sinu,» rääkis Kontor.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles