Euroopa Liit kehtestab Läänemerel sõitvatele laevadele alates 2015. aastast nn väävlidirektiivi, mis Tallinki teatel suurendab kõigi laevafirmade kulusid.
Tallink: väävlidirektiiv suurendab meie kulusid
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vastavalt direktiivile tohib Läänemerel, Põhjamerel ja La Manche’i väinas sõitvate laevade kütuses olla alates 2015. aastast vaid 0,1 protsenti väävlit.
Tallinki kommunikatsioonijuhi Luule Lääne sõnul uurib firma erinevaid tehnilisi alternatiive lisaks erinevate kütuste kasutamisele juba praegu, kuigi hetkel pole direktiiv täielikult veel jõustunud.
«Otsuse rakendamisega kaasneb mitmeid tehnilisi küsimusi, millele täna lahendused puuduvad,» ütles Lääne, lisades, et direktiiv suurendaks sellisel kujul kõikide laevaomanike kulusid ning nõuaks täiendavaid investeeringuid.
Samas on uuema laevapargiga ettevõtetel nagu Tallink parem positsioon muudatustega kohanemiseks, lisas ta.